Friday, October 22, 2010

HARGA EMAS TERENDAH...22 OKT 2010


Assalamualaikum dan selamat pagi kepada semua peminat2 fanatik emas..heheh..harga emas pagi ni turun dengan drastiknya..saya rasa mesti ramai otai2 dalam pelaburan emas ni tak melepaskan peluang untuk lock harga tersebut..saya pun sempat jugak lock 50g dan 5 dinar pada pukul 5 pagi..dan saya dapat tau masa pukul 2 pagi harga lagi rendah..aduss masa tu tgh sedap tidur da...he3..xpe2..apa2 pun saya ucapkan syabas dan semoga kita semua beroleh kajayaan dan keberkatan dalam mencari rezeki di bumi Allah yang luas ini..
Kepada sesiapa yang masih baru dalam emas ni kalau nak tau harga emas biasanya akan turun rendah pada waktu pagi time pukul satu ke atas..so sesiapa yang rajin berjaga tu eloklah servey harga emas ye..dapat tambah pendapatan..:)
ok lah pagi ini topik ini sajalah yang saya nak kongsikan dengan anda semua..saya harap anda semua mendapat kebaikan dan manfaat daripada apa yang saya cuba kongsikan di sini..
sampai jumpa lagi ye..

No comments:

Post a Comment