Thursday, October 21, 2010

Training new agent 20 Okt 2010 di Sungai Petani Kedah.


Assalamualaikum..Jutaan kemaafan saya pohonkan kerana sudah lama saya tak update blog ni sebab agak sibuk dengan tugas2 seharian dan line internet kat umah pun kadang2 tak ok..hari ni saya nak ceritakan pasal macamna nak menjana income dalam pelaburan emas PG ini..anda semua nak tau tak???ke dah tau?..he3..
Sebenarnya ada berbagai cara untuk kita menjana income dalam emas ini. selain daripada kita membeli dan menyimpan sbg income pasif, anda juga boleh menjana income yang byk setiap bulan tapi kena ada ilmu emas..sebagai contoh yang pertama, anda mempunyai wang yang banyak..anda boleh membeli emas PG dgn jumlah yang byk iaitu sebnyak 50k @ 100k..lepas tu anda boleh menjual apabila harganya dah mahal tanpa perlu lock balik hasilnya anda akan mendapat keuntungan daripada beza harga beli dan jual emm untung tuu..dan contoh kedua, anda mempunyai wang dan mampu membeli buy back emas 50g (rm7***)dan kerja anda hanya perlu mencari buyer hasilnya bila buy back 50g itu dah dijual dgn harga semasa akan mendapat untung yang lebih besar spt rm200 @ rm300 dan mgkn jugak lebih..wow! best kan..itu baru 1 pcs 50g..cuba bayangkan jika anda membeli buy back yang banyak dan menjualnya..wow2!..betapa untungnya anda..sebenarnya ada banyak cara lagi untuk anda menjana income dalam pelaburan emas PG ini..apa yang penting adalah pengetahuan dalam emas ini haruslah sentiasa dicari dan digali..hanya orang yang nak berjaya sahaja yang akan berjaya..ilmu emas yang diberi oleh en Syukor tu sangat berguna dan kita  perlu praktikkannya...ha! sesiapa yang belum membeli emas itu kenalah cepat2 bertindak dgn membeli dan buat ikut step yang telah diajarkan..insya-Allah anda pasti kaya dan berjaya..yes!Kejayaan harus bermula dgn langkah pertama.

 Oklah di sini saya sertakan gambar2 agent di bawah rangkaian Raziemas4u yang telah menghadiri
training new agent dgn jayanya di Sungai Petani pada 20 Okt 2010..jam 8.30 - 10.30.

                                                      NEW DEALER ORIENTATION
                                                      RAZIMAH BT MUSTAFA
0194887501                       



DEALER MOHD NOOR ZAINI B. AHMAD (KEDAH)
017-4898369/017-4472015



DEALER ROZIAH BT ZAKARIA (KULIM)
013-4301570


DEALER NORHAFIZA BT TERMEZE
013-4824631
                                      

Tahniah saya ucapkan kepada dealer yang telah mengahadiri Training New Agent di SP dengan jayanya..nak jadi pelabur yang berjaya kenalah cari n gali ilmu emas ni kan?Jika berminat nak tau dgn lebih lanjut lagi anda bolehlah menghubungi dealer2 di atas..
Sampai di sini dulu buat kali ini sehingga jumpa lagi ye..






No comments:

Post a Comment