Saturday, September 25, 2010

PUBLIC GOLD DI AKHBAR HARIAN METRO 23 SEPT 2010

PELUANG PELABURAN EMAS



Begitulah tajuk besar muka surat 30 Harian Metro Khamis 23 September 2010...pagi tu dah tau cerita tentang Public Gold, Pokli dan en Syukor akan masuk paper Harian Metro hari ini..pagi2 lagi aku dok tunggu surat khabar sampai kat ofis tempat keja aku..tak sabar nak baca apa isi kandungannya...he3..kwn2 heran awat awai sangat dok tunggu biasanya tak mcm ni pun.

Kepada sesiapa yang belum membaca dan mendapatkan akhbar tersebut di sini saya copy skt  isi kandungannya..dan saya rasa ramai yang dah baca dan dapatkan copynya dari dealer2 terdekat...tajuk keciknya PFGISB (Public Fine Gold International Sdn bhd) sedia kaedah mudah raih untung jangka pendek, panjang.

Trend pelaburan emas semakin mendapat perhatian berikutan harga bahan itu meningkat sehingga 50 peratus di pasaran dunia, sekali gus mendorong orang ramai menceburi pelaburan emas khususnya (PFGISB).

Dengan pencapaian menguntungkan sama ada membeli emas,perak dan barang kemas keluaran PFGISB,setiap pelanggan mampu memperoleh keuntungan dua dalam satu terutama jika menjadi pengedar sah.

PFGISB menawarkan peluang pelaburan emas kepada pelanggan dengan hanya bermodalkan RM20,000 bagi membeli emas,perak atau barang kemas keluaran syarikat dan secara automatik disahlan sebagai pengedar.

Itulah sedikit petikan yang terdapat di dalam akhbar Harian Metro..nampaknya sekarang ini pelaburan emas semakin mendapat tempat di hati orang ramai kerana nilainya yang sentiasa meningkat dari masa ke semasa.

Dulu saya pun tak pernah terfikir nak beli emas banyak2 sebab tak tau dan tak mengenali betul2 apa faedahnya dan untungnya menyimpan emas ini..tapi kini setelah ku kenali, ada duit je ingat nak beli emas..tak fikir benda2 lain lagi ...he3..benda2 lain tu dah jatuh no 2..emas is no 1...kekeke...aset tuuu.

Bagi anda yang belum mengenali kelebihan menyimpan emas ini secara  mendalam dan ingin mengetahuinya bolehlah menghubungi saya di talian 0194887501 @ emelkan ke razimah7577@yahoo.com..saya sedia membantu anda..insya-Allah.

Sekianlah dahulu buat kali ini..sehingga bertemu lagi ye..wassalam.

No comments:

Post a Comment