Saturday, September 4, 2010

SELAMAT HARI RAYA SEMUA...JEMPUTLAH KE RUMAH.

Assalamualaikum...wth.. semua..

Diharapkan anda semua berada di dalam keadaan sihat dan dapat memanfaatkan 10 mlm terakhir ramadan ini dgn sebaik yg mungkn.Semoga kita semua beroleh ketenangan dan dijauhkan dari segala bencana yg tak diingini..amin..



Dikesempatan ini saya ingin mengambil kesempatan ini utk mengucapkan Selamat Berpuasa dan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin..jika ada terkasar bahasa @ tersalah dan silap harap dapatlah diri ini dimaafkan krn kita sbg manusia tidak terlepas dr membuat salah dan silap..

Ok kita sembang pasal emas plak..pada hari jumaat 03.09.2010..Siti hajar agen di bawah rangkaian aku telah submit 3 org agen dgn pakej promosi 20k..Tahniah jat..hang mmg bestttt..Siti hajar ni dia baru ja naik agen pd 28.8.2010...sama dgn aku jugaklah..tp dia mmg laju..aku dh lama kenai dia..seorg yg x penah putus asa dan bersemangat waja..satu lg aku respect kat husband dia suhaidy (dulu bekas student insaniah) mmg sporting dan bg sokongan kat wife dia ckp2 (jat, ada lg x yg mcm suhaidy ni?) heheh..gurau ja tu..jgn ambk hati no..aku mmg camni..dan aku pun dah ada sorang lagi calon yg akan naik agen jugak..alhamdulillah rezeki bulan puasa..itulah untungnya bila kita ada promoter2 yg dok tlg promote emas PG ni..kita dok kat umah je..tau2 ada msg..nk bli emas..tau2 ada msg nk jd agen..alhamdulillah..terima kasih tukang promote tu ..wan dan omaq..heheh...mmg x sia2 bawak hangpa pi PG bukit jambul..cari lg ramai2 no..rajin betui adik2 aku ni..

oklah cukuplah setakat ini dulu..harap maaflah klau ada yg terasa dgn apa yg dh dicoretkan di cni..
Sekiranya anda berminat untuk menjadi agen @ membeli emas blh hubungi saya, raziemas4u.blogspot.com 0194887501..saya harap anda berpuashati dgn perkhidmatan yg diberikan..

Sekian dulu..terima kasih.

No comments:

Post a Comment